Zo neem je makkelijk contact op met Telfort

De pincode van je iTV terugvinden of een foutmelding oplossen? Met hulp van Telfort is dit zo gepiept. Die hulp kun je via verschillende kanalen zoeken. Denk aan de website, het forum, social media, de Mijn Telfort-app, telefonische klantenservice of één van onze winkels. In dit blog vertellen wij je hoe je ons het beste kunt bereiken.

Website


Geen idee waar je met je vraag naartoe moet? Op onze website vind je antwoord op de meeste vragen over onze producten en diensten. Ook vind je hier gebruiksaanwijzingen, informatie over foutmeldingen en Mijn Telfort. Met het zoekveld vind je eenvoudig de informatie die je nodig hebt, uitgelegd in duidelijke stappen. Denk bijvoorbeeld aan die pincode die we eerder noemden. Op deze pagina lees je hoe je ‘m wijzigt.

Forum


Heb je geen antwoord gevonden op de website of ben je benieuwd naar andere mogelijke oplossingen? Op het forum kun je vragen stellen, meedenken en discussiëren met Telfort-experts en andere klanten. Je kunt hier bijvoorbeeld terecht met:
  • Algemene vragen waarop je geen antwoord op de website kan vinden
  • Technische, ingewikkelde of niet officieel ondersteunde vragen
  • Vragen waarbij andere klanten kunnen meehelpen
  • Vragen waarvoor je de tijd hebt om deze samen met een Telfort-medewerker van A tot Z uit te pluizen

Mijn Telfort app


Ben je op zoek naar informatie over je abonnement of factuur? In de Mijn Telfort-app vind je meer informatie over je abonnement en kun je gemakkelijk je facturen bekijken. Je ziet hier hoeveel je van je bundel nog te besteden hebt. Ook kun je hier je abonnement aanpassen of zenderpakketten aan- en uitzetten.

Facebook & Twitter


Met zowel administratieve als technische vragen kun je terecht op de verschillende social kanalen van Telfort. Hoe je je vraag stelt? Stuur ons een privébericht met je postcode, huisnummer, 06-nummer, geboortedatum, de naam van de contracthouder en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Onze webcaremedewerkers staan je graag te woord. Behalve een antwoord op je vraag vind je op onze social kanalen veel handige tips waarmee je nog meer uit je producten en diensten van Telfort kunt halen.

Bellen


Stel je liever je vraag persoonlijk? Dan kun je bellen naar 0900 9596. Hiervoor betaal je alleen de gebruikelijke belkosten. Dit nummer is bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur.

Telfort winkels


Ben je benieuwd hoe die telefoon die je op het oog hebt er in het echt uitziet? Kom dan langs in één van onze winkels.


Heb je nog vragen?


Ook iets voor jou?
5 tips om je concentratie op je werk te verbeteren
Zo kom je alles te weten over de batterij van je telefoon
Zo check je wie er op je wifi zit
Kim

Kim

  • Auteur

Top 3 blogartikelen

Populair op het forum